2002 mezunumuz Birce Gürbaşkan Akyüz’ün hazırladığı, Rubikon: Bir Reklamcılık Efsanesi Süheyl Gürbaşkan ve İstanbul Reklam, bir reklam dehasının yaşamöyküsünü anlatmasının yanı sıra zorluklarla mücadele edebilmenin, fırsatları değerlendirmek için daima hazır kalabilmenin ve girişimci bir ruha sahip olabilmenin yol haritasını çıkarıyor.
“İstanbul Reklam, özetle bir yaratma tutkusunun öyküsüdür. Süheyl Gürbaşkan ise o zamanın Türkiyesi’nde çılgın sayılabilecek atılımlarıyla büyük bir ideale imza atan reklam dehasıdır…”
Reklamcılık dünyasının duayen ismi Süheyl Gürbaşkan, sektörün efsanelerinden biri haline gelmesini sağlayan reklamlarını, Türkiye’de reklamcılığın kilometre taşlarından olan İstanbul Reklam’ı ve sektörde iz bırakabilmenin yollarını anlatıyor.
Birce Gürbaşkan Akyüz’ün hazırladığı Rubikon: Bir Reklamcılık Efsanesi Süheyl Gürbaşkan ve İstanbul Reklam, bir reklam dehasının yaşamöyküsünü anlatmasının yanı sıra zorluklarla mücadele edebilmenin, fırsatları değerlendirmek için daima hazır kalabilmenin ve girişimci bir ruha sahip olabilmenin yol haritasını çıkarıyor.
2003 mezunumuz Suzi Amado’nun kaleme aldığı ve 2004 mezunumuz İpek Yeğinsü’nün illüstrasyonlarını yaptığı “Ruhuna Pansuman” kitabını kasım ayı itibariyle kitapçılarda bulabilirsiniz!
“Bu kitap, sen kendi duygusal ilkyardım çantanı tasarla diye yazıldı!”
Bu kitabı eline aldığında hayatının nasıl bir dönemindesin, bilmiyorum. Zor bir dönemden geçiyorsan kitabın, ihtiyacın olan ilhamı, desteği ve gücü bulmana yardımcı olmasını dilerim. Hayatının daha rahat bir dönemindeysen, kendi duygusal ilk yardım çantanı tasarlamak için harika bir zaman!
Zor zamanlarda kendimize iyi bakmak önemli. Ama unutma; diğer zamanlarda da önemli! Her şey normal seyrindeyken ve hayat alışılageldiği şekilde akarken de ruhu beslemek önemli. Kendine iyi bakmak hayatında bir alışkanlığa dönüşürse, zor zamanlarda da bunu yapman daha kolay olacaktır.
Mezunlarımızdan Kaan Varnalı’04, yeni kitabı “Müşteri Deneyimi” ile müşteri yolculuğu yaklaşımının nasıl hayata geçirilebileceğini etkili örneklerle aktarıyor.
Müşteriye sunulan deneyimi en çıplak haliyle nasıl görebiliriz? Bu deneyimin iş sonuçlarına etkisi nedir? Peki nasıl ve nereye kadar iyileştirilmesi gerekir? Bu kitap bu sorulara davranış bilimini baz alan pratik yanıtlar verirken, müşteri deneyimi tasarımı alanında strateji geliştirme, araştırma, uygulama ve kurumsal dönüşüm için eşsiz bir kılavuz sunuyor.
İş ve özel hayatınızla ilgili paylaşmak istediğiniz güzel haberleri bu sayfalardan mezunlarımıza duyuracağız. Güzel haberlerinizi mezun@ku.edu.tr adresine bekliyoruz.