|
|
|
|
|
|
|
Üstün yeteneklilerin
eğitiminde yeni dönem... |
Uluslararası Üstün
Yetenekliler Eğitimi Sempozyumu Milli Eğitim
Bakanlığı (MEB), Türk Eğitim Vakfı (TEV) ve Koç
Üniversitesi ortaklığında gerçekleştirildi.
|
|
| | |
| |
|
|
|
|
|
Lemi Baruh bu yıl açılan
Medya ve Görsel Sanatlar Bölümümüze Yardımcı
Doçent olarak göreve başladı.
|
|
Lemi Baruh 2002 yılında Koç
Üniversitesi İşletme Bölümü'nden mezun olduktan
sonra University of Pennsylvania, Annenberg
School for Communication'a yüksek ... |
|
| | |
|
| |
|
|
|
Yeni Öğrencilerle Yeni Bir
Oryantasyon Daha! |
|
Her sene Koç Üniversitesi Öğrenci
Dekanlığı tarafından yeni girişli öğrencilere
düzenlenen Üniversiteye Uyum Programı bu yıl
22-23 Eylül tarihlerinde Rumeli feneri
Kampusu’nda gerçekleşti.
Programın
açılışında Rektör ... |
|
| | |
|
| | |
|
|
|
|
Münazara Kulübü, Vehbi
Koç Dünya Üniversiteleri Münazara
Şampiyonası'nın ardından bu yaz da İstanbul2010
Münazara Turnuvası ile ... |
|
Münazara Kulübü bu sene iki güzel
organizasyona ev sahipliği yapmış olmanın
mutluluğunu yaşıyor. 27 Aralık-4 Ocak tarihleri
arasında düzenlenen ... |
|
| | |
|
| |
|
|
|
Koç Üniversitesi
İşletme Enstitüsü 4 kıtadan 27 okul ve 60'dan
fazla şirketi kapsayan CEMS- Uluslararası
Yönetim Yüksek Lisans Programına 2010 - 2011
akademik yılı ... |
|
Avrupa İşletme Okulları ve
Uluslararası Şirketler Birliği 1988 yılında
kurulmuş dünyaca ünlü lider işletme okullarının
ve ... |
|
| | |
|
| | |
|
|
|
|
Türkiye'deki
üniversiteler arasında ilk kez öğrenme ve
öğretmeye odaklanan bir ofis olarak Kasım
2009'da kurulan Öğrenme ve Öğretme Ofisi (KOLT)
Şubat 2010'da faaliyetlerine
başladı. |
|
KOLT'un misyonu öğrencilerin ders içi
ve ders dışı öğrenimini desteklemek ...
|
|
| | |
|
| |
|
|
|
ALIS: Hayatın İçinden
Hayata Dair Bir Program |
|
Academic and Life Skills (ALIS),
2010-Güz döneminden başlayarak Koç
Üniversitesi'nde öğrenime başlayan tüm
öğrencilere verilecek olan bir dersin adı. Prof.
Dr. Zeynep Aycan'ın "Yalnızca uzmanlık
alanlarında değil, hayatla ilişkilerinde de
basarı ... |
|
| | |
|
| | |
|
|
|
|
|
|