Subat 2011 E.bulten
Aylık Elektronik Haber Servisi
Ağustos 2011
 
 
Tanı ile Mezunlarımızın bilgilerini güncelledik.
Üniversitemiz ile mezunlarımız arasındaki ilişki ve iletişimi arttırmak için Mezunlarla İlişkiler Ofisimiz ve Mezunlar Derneğimiz sürekli faaliyet halindeler. Mezunlarımızın kendi aralarındaki, mezunlarımız ile öğrencilerimiz ve mezunlarımız ile üniversitemiz arasındaki bağları güçlendirici etkinlikler düzenleniyor.

Bu etkinliklerin mezunlarımıza ulaşabilmesi için öncelikle mezunlarımızın iletişim bilgilerinin güncel olması gerekiyor. KUAIS'te tutulan mezun bilgilerini her fırsatta güncellemeye çalışıyoruz. Bu yıl da geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi yine tüm mezunlarımızı tek tek telefonla arayarak bilgilerini güncelledik. Mezunlarımızın yaklaşık %25'inin bilgilerinin güncellendiği bu çalışmayı, Türkiye'nin en gelişmiş call center'ına sahip olan ve bir Koç şirketi olan Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri AŞ'nin desteği ile gerçekleştirdik. Mezunlarımızın tüm bilgilerinin gizlilik sözleşmesi çerçevesinde gizli tutulduğu bu çalışmada mezunlarımızın iletişim bilgileri ile iş ve akademik kariyerlerine dair tüm bilgileri de güncellendi.

Çalışmaya destek veren tüm mezunlarımıza teşekkür ediyoruz. Çalışmaya katılamayan mezunlarımızı https://ais.ku.edu.tr/KUAISA/frmaluaut.aspadresinden KUAIS'e girerek bilgilerini güncellemeye davet ediyoruz.

Mezunlarımızın KUAIS'ten faydalanabileceği imkanlar:

  • İletişim Bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
  • Akademik ve iş bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
  • İş ve kariyer imkanlarını takip edebilir, başvuruda bulunabilirsiniz.
  • CV'nizi yükleyebilirsiniz, böylelikle eleman arayan kurumlar sizin CV'nize ulaşabilirler.
  • İlgilendiğiniz sektör, şirket, ülke veya üniversitede hangi mezunlarımızın olduğunu öğrenebilir, bu mezunlarımız ile doğrudan iletişime geçebilirsiniz.
  • Koç Üniversitesi'ndeki notlarınıza, danışmanınıza, hocalarınıza, sınıf arkadaşlarınıza kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

tani_paro.jpg

Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş. hakkında;

Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş. ,Koç Topluluğu bünyesinde, iş ortaklarına müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) , satış ve pazarlama alanlarında yenilikçi çözümler ve hizmetler sunmak amacıyla 2002 yılında kurulmuştur.

Tanı, iş ortağı firmalara CRM danışmanlığı, operasyonel ve analitik CRM, birebir pazarlama, kampanya altyapısının hazırlanması, yönetimi ve verilerin güncellenmesi konusunda hizmet vermektedir.

Tanı, farklı sektörlerden oluşan veri tabanı , CRM çözümleri, tüketicilere erişim amaçlı farklılaşan kanalları, güçlü, esnek teknolojik altyapısı ve uzmanlığı ile hizmet verdiği firmaların sektörlerinde farklılık yaratmalarını desteklemektedir. Tanı bünyesinde on milyonlarca müşteri verisi yapılan kampanya ve diğer etkinliklerle güncel olarak yönetilmektedir.

Tanı, müşteri hizmetleri, faturalama, satış ve pazarlama otomasyonu, kampanya yönetimi gibi süreçleri kapsayan 'Operasyonel CRM' ve kullanıcılara ait verilerin elde edilmesi, depolanması, işlenmesi, analiz ve tahminlere dönüştürülerek raporlanması işlemlerini içeren 'Analitik CRM' konusunda da iş ortaklarına destek vermektedir.

Mevcut veriler doğrultusunda tüketiciyi en etkin şekilde analiz eden Tanı, hizmet verdiği firmaları tüketiciye daha da yakınlaştırmak amacını taşımaktadır. Bu amaçla firmaların kendi CRM faaliyetlerine danışmanlık verirken, ayrıca bir müşteri programı olan Paro'yu da yönetmektedir.

Paro'nun üye sayısı 26'e ulaştı

2011 yılının Haziran ayı itibarıyla Paro Yıldızlar Topluluğu üyesi markalar arasında; Alfa Romeo, Arçelik, Avis, Aygaz, Beko, Beta, Biri, Burger King, Chicco, Divan, Dockers, D&R, Fiat, Ford, Forever New, KFC, Koçtaş, Levi's , Mogaz, Opet, Pizza Hut, Sarar, Setur, Step, Tresera ve Yurtiçi Kargo olmak üzere toplam 26 marka yer alıyor.

Tanı ve Paro hakkında detaylı bilgiler için:

http://www.tani.com.tr/

http://www.paro.com.tr/

 
   
Bilgi Güncelle messagemarketer